عرض تبریک

عید سعید قربان بر همه دوستان عزیز مبارک

 البته فردا شب هم شب یلداست نمی دونم باید اونو هم تبریک بگم یا نه آخه قبلنا شب یلدا رو تبریک نمی گفتن و فقط دور هم جمع می شدن و شب چره می کردن و مادر بزرگ و پدر بزرگا قصه می گفتن و تفال به حافظ می زدن  اما از وقتی پدیده ای به اسم اس ام اس اومده همه شب یلدا رو به هم تبریک می گن. نمی دونم شاید اینم یه جور ارتباط و به یاد هم بودن باشه  .

دیروز یه روز خیلی خوب بود .با چند تا از دوستای کوچولو تر از خودم (شاگردام ) رفتیم حافظیه . نمی دونین چقدر توی پائیز قشنگه . یکطرف تمام درختای نارنج شیراز طرف دیگه برگ ریزون پائیزی  خیلی خوشکل بود اما از بس عجله کردم یادم رفت طبق عادت همیشه کتاب حافظ رو با خودم ببرم و کلی غصه خوردم . چند روز پیش هم با مهمونای عزیزی که از اصفهان و تهران داشتیم رفتیم باغ نارنجستان قوام و منزل زینت الملوک که خواهر قوام الملک هست که یه کوچه مابین این دو خونه هست و به وسیله یه زیر زمین به هم متصل میشن . این خونه رو کردن موزه مشاهیر و بزرگان فارس و مجسمه تمامی اونا رو کپی برابر اصل کردن . اگه اومدین شیراز حتماً حتماً اونجا برین  من که تا حالا چند بار رفتم . هر از گاهی تفریح گاهها و جاهای دیدنی شیراز رو بهتون معرفی می کنم که اگه گذرتون افتاد به شیراز به اونجاها سر بزنین . حالا یه جوانمرد پیدا بشه و بگه چه جوری می تونم عکسایی که خودم می گیرم رو بذارم اینجا ممنون می شم .

 

حافظیه

 

 

 

نارنجستان قوام

 

 

 

خانه زینت الملوک ( اینم خود خانم زینت الملوک هست )

 

نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ب.ظ

آقاهه سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.yeaghahe.blogfa.com

سلام منم آقاهه
خوش اومدی به کلبه آقاهه
از نظرتم ممنون
اومدم به رسم ادب بازدید پس بدم
جالب بود
هم وبلاگ هم توصیفات حافظیه و منزل زینت الملوک
همیشه موفق باشید

۱۲۱
آقاهه

آقاهه سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:42 ب.ظ http://www.yeaghahe.blogfa.com

موافقم

آقاهه چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:31 ب.ظ http://www.yeaghahe.blogfa.com

سلام منم آقاهه
بدو بیا آپم











باز که وایسادی که
بدو دیگه

121

آیدا(شاهزاده کوچولو) پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.aidalove.myblog.ir

سلام دوست خوبم...مرسی از حظور مهربونت توی وبلاگم.البته وبلاگم مطعلق به شماست و با وجود دوستای خوبی مثل شماست که شاد جلوه میکنه...وبلاگ خودتم خیلی نازه.تا به حال این قالبو ندیده بودم!شکل شوکولاته!!!!! درددلاتم خوندم...چقد آروم و بی غل و غش مینویسی...آخیییییی.
من وقتی بچه بودم ۱بار اومدم شیراز هیچی ازو نجا یادم نیست... اما دوستای شیرازی تو دانشگاه زیاد دارم که با یه دنیا عوضشون نمیکنم...
بابت اون موضوع که گفتین میخواین عکسایی که خودتون میگیرینو بزارین تو وبلاگ باید عکسایی که گرفتین چه با موبایل یا با دوربین دیجیتال!یا اگه ازین دوربینای معمولی بود باید اول اسکن کنین.اگه با دوربینای دیگه بود که باید عکسو بریزین تو کامپیوترتون بعد آپلود کنیدش!بعدم مثل بقیه عکسایی که گذاشتین بزارین تو وبلاگتون.امیدوارم خوب تونسته باشم منظورمو بگم!!!!ببخشی مثل اینکه زیادی حرف زدم!!!شرمنده.مواظب خودتونو دل مهربونتون باشین.دوستت دارم دوست من.

آیدا(شاهزاده کوچولو) یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:26 ب.ظ http://www.aidalove.myblog.ir

بازم سلام!
برای آپلودعکس میتونین برین تو این سایت:
www.tinypic.com
من خودم ازین سایت برای آپلود استفاده میکنم...فقط سعی کنید عکسای شخصیتونو هیچوقت آپلود نکنین چون تا ۲۴ساعت اون عکس توی اون سایت میمونه و دیگران میتونن ازش کپی بگیرن.وقتی این سایتو باز کردین از قسمت browse
میتونین عکستونو از هرجایی که توی کامپیوترتون save هست انتخاب کنین.بعد روی دکمه ی upload now!کلیک کنین...صبر کنین تا آپلود بشه...بعد آپلودخود عکس رو گوشه ی سمت راست میبینین.بین اون گزینه هایی که واستون میاد باید از قسمت direct link for layoutsآدرس زیرشو کپی کنین و توی صفحه ی ارسال مطلب وبلاگتون قسمت درج و ویرایش عکس آدرسیرو که کی کردین رو اونجا pasteکنین.بعدمدکمه ی تاییدو کلیک کنین.اگه مشکلی بود بهم بگین...فدای شما بای...

حالگیر سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:24 ب.ظ http://halbegiri.blogfa.com

سلام
ممنون که به من سر زدین
اینکه حالتون گرفته شد از عوارض فضولیه دیگه دوباره دست نزنی جیزه
وبلاگ بسیار زیبایی داری و خیلی با محتوا و لطیف مینویسی
من با اجازه لینکتان میکنم

بهاره سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:12 ب.ظ http://www.tanhatarin2000.blogfa.com

ممنون که به وبلاگ من سر زدین . وبلاگ شما هم عالیه مخصوصا اولش

فرزانه پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ب.ظ http://www.2jodaee-napazir.blogfa.com

من با کمال افتخار شما دوست گلم را لینک کردم من را لینک کن مهربونم



[گل][گل][لبخند][لبخند][بوسه][بوسه][چشمک][چشمک][قلب][قلب][بدرود][بدرود]
[گل][گل][لبخند][لبخند][بوسه][بوسه][چشمک][چشمک][قلب][قلب][بدرود][بدرود]
[گل][گل][لبخند][لبخند][بوسه][بوسه][چشمک][چشمک][قلب][قلب][بدرود][بدرود]
[گل][گل][لبخند][لبخند][بوسه][بوسه][چشمک][چشمک][قلب][قلب][بدرود][بدرود]
[گل][گل][لبخند][لبخند][بوسه][بوسه][چشمک][چشمک][قلب][قلب][بدرود][بدرود]
[گل][گل][لبخند][لبخند][بوسه][بوسه][چشمک][چشمک][قلب][قلب][بدرود][بدرود]
[گل][گل][لبخند][لبخند][بوسه][بوسه][چشمک][چشمک][قلب][قلب][بدرود][بدرود]
[گل][گل][لبخند][لبخند][بوسه][بوسه][چشمک][چشمک][قلب][قلب][بدرود][بدرود]
[گل][گل][لبخند][لبخند][بوسه][بوسه][چشمک][چشمک][قلب][قلب][بدرود][بدرود]
[گل][گل][لبخند][لبخند][بوسه][بوسه][چشمک][چشمک][قلب][قلب][بدرود][بدرود]

فرزانه پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ب.ظ http://www.2jodaee-napazir.blogfa.com


سلام مهربونم
خوبی خوشکلم ماهم عزیزم عمرم و ........؟؟؟؟
واااااااااااااااااااااااااااای دمت گرم
با این نظرهای خوشکلت منو شرمنده کردی
به خدا بزار امتحاناتم تمام بشه جبران می کنم
درضمن گلم شرمنده که دیر به دیر می ایم
اخه به جز اینکه امتحان دارم و مجبورم خیلی کم بیایم نمی دونی که
وحشتناک سر ما خوردم و حالم بده انقدر حالم بده که کار م به دکتر و بیمارستان و ... کشیده شده
به خاطر همین نبودم و
تا اخر دی شاید یکی دو بار بیایم مهربونم
ولی برات جبران می کنم
جبران این نظر های خوشکلت را می گم
انقدررررررررررررر نظررررررررررر می زارم تا خسته شی
خیلی ماهی خیلی دوستت دارم
تا بعد قربان تو فرزانه
همیشه به یادتم و منتظرتم مهربونم

راستی 14 دی یادت نره تولدم را می گم خوووووووووووووشحال می شم بیایی


___________00__مهربون همیشگی______7_______________
________0000____________من امدم____777______________
______0000_______________________77777____________
____00000___گذری_______________7777777_____________
___00000______________________777777777___________
__000000____________77777777777777777777777777777_
_0000000___نیم نگاهی___7777777777777777777777777___
_0000000_________________777777777777777777_______
_0000__00_________________77777777777777777_______
_0000__00000000__________777777777_777777777______
_000000000000___________7777777_______7777777_____
__0000000000___________77777_____________77777____
___0000_000000________777___________________777___
____00000_______0____________0000_________________
______000000__00000______000000______نظری_________
________000000000000000000000____________________


فرزانه پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.2jodaee-napazir.blogfa.com


می دونی چرا رنگ غروب سرخه ؟ چون وقتی می بینه من و تو با هم دوست هستیم از حسودی آتیش می گیره .




_________§§§§________$$$_________$$$________§§§§__________
_______§§____§§___$$$$$$$$$___$$$$$$$$$___§§____§§________
______§§__§§____§$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$§____§§__§§______
_____§§__§§__§§_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_§§__§§__§§_____
____§§__§§__§§___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___§§__§§__§§____
____§§_§_§_§_§_§___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___§_§_§_§_§_§§____
___§§___§_§_§________$$$$$$$$$$$$$$$$________§_§_§___§§___
___§§__§_§_____________$$$$$$$$$$$$_____________§_§__§§___
__§§__§__________________$$$$$$$$__________________§__§§__

فرزانه پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.2jodaee-napazir.blogfa.com


~~~~~~~~#~~~~~~~~~~~~~~~~###~##
~~~~~~~~##~~~~~~~~~~~~~##########
~~~~~~~~###~~~~~~~~~~~############
~~~~~~~####~~~~~~~#~~~############
~~~~~~~####~~~~~~~~#~~###~########
~~~~~~~~##~~~~~~~~~~##~###~~#####
~~~~~@@~~|~~~@@@~~~~~##~### ~~~##
~~~~@#@@@@@@@@@@~~~~~##~######
~~~~@########@@@~~~~~~~##~#####
~~~~~########@@~~~~~~~~~##~####
~~~~~########@~~~~~~~~~~~##~###
~~~~~########@~~~~~~~~~~~~~#~##
~~~@@######@@@@~~~~~~~~~~~~
~@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@






دوست دارم تو سیب باشی و من چاقو پوستتو بکنم می دونی چرا؟؟؟ چون چاقو بخواد پوست سیب رو بکنه باید همش دورش بگرده
*.*.*.*.*.*. *.*
شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد .بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت میکارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارمر .
*.*.*.*.*.*. *.*

هرگاه دلت هوایم را کرد، به آسمان بنگر و ستارگان را ببین که همچون دل من در هوایت می تپند .
*.*.*.*.*.*. *.*

عشق و دوست داشتن از پی هم می آیند ، اما هر گز در یک خانه منزل نمی کنند .
*.*.*.*.*.*. *.*

آرزویم اینست ... نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد... نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز... و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه
*.*.*.*.*.*. *.*

من تو را دوست دارم نه بدان رو که بتو محتاجم. بلکه به تو محتاجم چون دوستت دارم.
*.*.*.*.*.*. *.

حالگیر شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ق.ظ http://halbegiri.blogfa.com

سلام
قسمت آخر سفر نامه را آپ کردم منتظر نظرات زیباتون هستم[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد