سلام دوستان خوب

بعد از چند ماه که از پائیز و زمستون می گذره بلاخره چشم ما شیرازیها به رحمت الهی روشن شده و 2-3 روزه که داره بارون می باره البته نه اون بارونی که هر سال می بارید انگار آسمون حیفش می آد یه ذره آب به زمین خشک بباره و کشاورزا رو خوشحال کنه . البته اینو بگم که من شیرازی نیستما ساکن شیراز هستم ولی خوب چون 27 ساله که اینجا زندگی می کنیم  خودمو قاطی اونا می کنم و همشونو هم دوست دارم با او ن لهجه ی قشنگ وشیرینشون و مثل بعضی از همشهریها تعصب آبادانی بودن رو هم ندارم . نه اینکه فکر کنین که نسبت به شهرم    بی غیرتما نه . نه .اما خوب من کلا همه ایرانیارو دوست دارم چه آبادانی باشن و چه از یه شهرو ولایت دیگه .

بچه ها  برا یه همکار قدیمی و دوست خیلی خوب دعا کنین که مادرش هر چی زودتر خوب بشه آخه چند روزه رفته توی کما و همکارم هم حسابی خودشو باخته و روحیه اش خیلی خرابه تو رو خدا دعاش کنین که یا مادرش خوبه خوب بشه و فلج نشه یا اینکه اون قدرت درک این مسأله رو پیدا کنه که عمر همه دست خداست و اون بنده خدا هم عمر خودش رو کرده بود و بعد از اون قرار نیست دنیا به آخر برسه .آخه پدرش رو هم تازه از دست داده .

نظرات 15 + ارسال نظر
حالگیر یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ق.ظ http://halbegiri.blogfa.com

سلام کا
عینک ریبون یادت نره !!!!!!

سیستم پکیده یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:41 ق.ظ http://www.mastakanane.blogfa.com

سلاااااااااااام
خوبی گلم ؟ممنون از این که به وبلاگه ما سر زدی
منم برا دوستت دعا میکنم هر چند ..........هیچی بی خیال
بازم به وبلاگ خودت سر بزن خوشحال میشیم
خدا نگهدار

سیستم پکیده یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ق.ظ

راستی امیدوارم به قوله خودت این دوستیا پا بر جا باشه
من که خیلی دوست دارم ادامه پیدا کنه
یاعلیییییی

سیستم پکیده یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ق.ظ

بازم بیاییییییییییاااااااااااااااااااااا
خوشحال میشمممممممممم
دوست دارم

آقاهه یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:38 ب.ظ http://www.yeaghahe.blogfa.com

سلام منم آقاهه
فکر کنم این آخرین کامنت من قبل از لالا باشه
ممنون که اومدی دیگه مطمئن شدم زود خوب میشم
مگه الکیه
یه گل رویایی برام دعا کرده خب
ایشالا اون خانم هم زود تر خوب بشن
براشون دعا میکنم

۱۲۱
آقاهه

فرزانه چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.2jodaee-napazir.blogfa.com

من هم شما دوست گلم را لینک کردم


می دونی چرا رنگ غروب سرخه ؟ چون وقتی می بینه من و تو با هم دوست هستیم از حسودی آتیش می گیره .




_________§§§§________$$$_________$$$________§§§§__________
_______§§____§§___$$$$$$$$$___$$$$$$$$$___§§____§§________
______§§__§§____§$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$§____§§__§§______
_____§§__§§__§§_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_§§__§§__§§_____
____§§__§§__§§___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___§§__§§__§§____
____§§_§_§_§_§_§___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___§_§_§_§_§_§§____
___§§___§_§_§________$$$$$$$$$$$$$$$$________§_§_§___§§___
___§§__§_§_____________$$$$$$$$$$$$_____________§_§__§§___
__§§__§__________________$$$$$$$$__________________§__§§__







[گل][گل][لبخند][لبخند][بوسه][بوسه][چشمک][چشمک][قلب][قلب][بدرود][بدرود]
[گل][گل][لبخند][لبخند][بوسه][بوسه][چشمک][چشمک][قلب][قلب][بدرود][بدرود]

فرزانه چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.2jodaee-napazir.blogfa.com

سلام سلام صد تا سلام گل مهربونم
سلام قشنگم خوش زبونم
سلام و صدها سلام و سلامتی خدمت تو مهربونم هم زبونم قشنگم و خوش زبونم
خوبی خوشی سلامتی
من امدم
ولی خوب فقط امروز امدم
دوباره امروز که برم
اخر دی دیگه می ایم
خوبی مهربونم ؟؟؟؟؟؟
دلم خیلی براااااااااااااااااااااات تنگ شده بود
واااااااااااااااااااااااااای دمت گرم با این نظرهای خوووووووووووووووشکلت
منو شرمنده کردی مهربونم
بزار دی تمام بشه و امتحاناتم
به خداااااااااااااااااااااااااااااااااااا
جبراااااااااااااااااااااااااااااااااااااامی کنم
مهربونم خیلی ماااااااااااااااااااااااااهی
ببخشید که دیر امدم شررررررررررررمنده
فدات فدات این بوووووووووووووسها برات
[بوسه][بوسه]
[بوسه][بوسه]
[بوسه][بوسه]
[بوسه][بوسه]
[بوسه][بوسه]
[بوسه][بوسه]
[بوسه][بوسه]
[بوسه][بوسه]
[بوسه][بوسه]
[بوسه][بوسه]

فرزانه چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.2jodaee-napazir.blogfa.com


راستی اینم کیک تولدمه برات اوردم
اگه دیر شد ببخشید گلم
اخه تا امروز نبودم
دوباره امروز برم تا اخر دی نیستم مهربونم
بخور نوش جونت مهربونم



.*.* .* .* .* .* .() ().() () () ()().* .* .*.*
.* .* .* .*.* .* .||| || ||| || ||| || .* .* .*.*
.* .* .* .* . *@@@@@@@@@@@ .* .*
.* .* .* .* .*@/////////////////////@ .* .* .*
.* .* .* . *@@@@@@@@@@@@@.* .* .
.* .* .* .* @///////////////////////////@ .* .*
.* .* .* @@@@@@@@@@@@@@@@.* .*
.* .* .* @////////////////////////////////@.**
.* .* .* @@@@@@@@@@@@@@@@*.* .*


خوب من باید برم دیگه
ولی دلم نمی اید مهربونم
ولی خوب مجبورم
ولی بدون
همیشه به یادتم و منتظرتم مهربونم
دوووووووووووووووستت داااااااااااااااااااااااااااااااااااارم
قربان تو فرزانه






[گل][گل][لبخند][لبخند][بوسه][بوسه][چشمک][چشمک][قلب][قلب][بدرود][بدرود]
[گل][گل][لبخند][لبخند][بوسه][بوسه][چشمک][چشمک][قلب][قلب][بدرود][بدرود]

فرزانه چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:38 ب.ظ http://www.2jodaee-napazir.blogfa.com



.......I Love you
......I Love you

شب که می شه برو کنار پنجره تا ستاره ها ببیننت و حسودیشون بشه که ماهشون مال منه !


_____________@__@@_____@
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
_____________@@_@_____
______________@@_____
______________@_____


گاهی آنقدر غرق در آرزوهایت هستی ، که فراموش می کنی آرزوی کسی هستی .

.......I Love you
......I Love you




حالگیر جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ب.ظ http://halbegiri.blogfa.com

سلام
توی هوای سرد یخ زدگی آپم و منتظرم کلبه مرا گرم کنید[گل]

˙·▪●ღ عکسها و مطالبی جذاب از قبل ا جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ب.ظ http://iranold.pib.ir/

سلام
خوبی عزیزم
من آیدیمو هک کردن
خواستی آیدی جدیدم اینه sosho_us
بای

پازل یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:05 ب.ظ

شاید که در اطرافت کسی ترا دوست بدارد و از ان بخبری
چرا اینگونه تنهایی
بیا تنهائیت را تقسیم کن
با نگاهت

گل رویایی دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ب.ظ

پازل عزیز سلام
عزیز تنهایی من یه مدت خیلی کوتاه بود که شکر خدا تمام شد . الان چنان خودم رو درگیر کار کردم که حتی فرصت فکر کردن به تنهایی رو هم ندارم . در ضمن من چون همه رو ( تاکید می کنم همه رو ) دوست دارم مطمئنم که دیگرون هم منو دوست دارن . فکر نکنی مغرورم ها .
در پناه حق موفق باشی

مریم چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام

علی (آفتابی) پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ب.ظ http://dostane-aftabi.blogfa.com/

سلام دوست عزیز

نمی دونم چرا نمی شه تو پست جدیدت دوباره نظر داد

در هر صورت خوشحال می شم که لینکم کنی

منم این اجازه رو دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد