مانا خانوم

دوستان گلم سلام

خوبین انشاءالله ؟

قراره پست این دفعه کاملاْ اختصاصی نوشته بشه . در مورده یکی از دوستامه که دیشب از بس غر زد که چرا در مورده من توی وب لاگت چیزی نمی نویسی منم ایندفعه فقط برای اون و از اون می نویسم .

دیشب طبق قرار قبلی که از موقع تغییر شغل بین بچه ها گذاشتیم رفتیم یه کم قدم زدیم کلی خندیدیم (البته بیشترش از مانا بود از بس مزه می پرونه  یه تکه از پیتزاش زیاد اومده بود می گفت خدایا نمی شد حالا فردا ظهر بود ) یه کمم پیتزا خوردیم . مانا هم هی غر زد که چرا از من توی وب لاگت ننوشتی گفتم این دفعه می نویسم کامل هم معرفیش می کنم بلکه . . . .

حالا از دوستای عزیز خواهش می کنم که برای مانا خانوم دعا کنن که یه همکارش توی اداره ازش خوشش بیاد و بیاد خواستگاریش . ما که خیلی دعا کردیم اما انگار طرف خیال ازدواج به سر نداره و همش از ویروسای کامپیوترش از مانا جون می پرسن . فکر کنم به جای اینکه این دوست ما رو به شکل یه دختر خوشکل ببینن به شکل ویروسای کامپیوتری می بینن .  حالا اگر این آقاهه نشد از دوستان عزیز تقاضا مندیم هر کس که در شرف ازدواج بود با تحصیلات عالیه بود خونه شون هم از زرهی بالاتر بود(شیرازی ها می دونن کجا رو می گم ) خوشکل و خوش تیپ بود کارش هم رسمی بود بگه تا به این دوستمون معرفیش کنیم شاید راضی بشه ازدواج کنه . طفلی دختر خیلی خوبیه ها فقط یه کم اخمو هست که هر کی می بینتش پا به فرار می ذاره. یه جواریی این شکلیه . مانا جان چه کار کنم تقصیر خودته که گفتی از منم بنویس منم کامل نوشتم دیگه .

خوب دیگه همین .فعلا خداحافظ

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:18 ق.ظ

خیلی بد خط بود ببخشید اون شب مانا تنها که باهات نبود پس ما چی؟

[ بدون نام ] یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ق.ظ

پاسخ :
خدیجه جون راست می گه اونا هم بودن . اما همه ش تقصیر مانا بود که غر می زد منم گفتم بذار همه ش از اون بنویسم که دیگه هیچی نگه . اما خوب دوستای خوبم خدیجه جون - مریم جون و خانم صادقی هم بودن که خیلی خوش گذشت

مانا یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام ممنون از الطافتون......ولی من گفتم از ازدواج با اون منصرف شدم.....ولی حالا شما دعا کنید ...اشکال نداره....چون اصرار دارید می گما.....

[ بدون نام ] یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:21 ق.ظ

پاسخ :
مناعت طبع رو می بینین . دوستای منن دیگه

[ بدون نام ] یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام
چه با حال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد