السلام علیک یا فاطمه الزهرا

سالروز شهادت مظلومانه اسوه زنان عالم زهرای اطهر را به همه دوستان تسلیت می گم

سلام

همیشه دلم می خواد یه وب لاگ شاد داشته باشه اما گاهی اینقدر دل آدم پر از درد   می شه که هر کاری می کنه نمی تونه شاد بنویسه .

به نظرتون نامردی کردن یعنی چی ؟ یعنی یه حرفی رو بزنی و سر قولت نباشی  یعنی تا آخر حرفی که می زنی پاش واینسی . کارت که راه افتاد همه چیزو فراموش کنی .

خوب وقتی از کسی  اینا رو می بینی چی به سرت می آد ؟ می شکنی . خرد             می شی . له می شی .

 عیب نداره منم مثل همیشه که تو مشکلات می گم خدا بزرگه بازم می گم خدا بزرگه و می سپارمش دست خدا . خدا خودش بهتر از هر کسی از نیت من و اون خبر داره . بذار فقط خدا اشکای شبونمو ببینه . الهی شکرت .

نمی دونم شاید اشکال از خودم هست که گاهی به بعضیا زیادی اعتماد می کنم با اینکه ادعا می کنم که آدم شناسم اما گاهی وقتا بعضیا رو واقعا نمی شناسم چشمشون یه چیز دیگه می گه اما دلشون یه چیز دیگه  .

موفق باشین

یا حق

 

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ http://fatemeatai.persianblog.ir

سلام
به روزم....
با اومدنت به بلاگم خوشحالم می کنی [لبخند]

پیرمردو یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.pirmardo.blogfa.com

سلام
حال مامانت بهتره
آره راست می گی ما اشکال از خودمونه
فقط و فقط بایر بعضی ها را سپرد به خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد